راه اندازی جدید: Autowit SuperCap 2 Jump Starter
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راه اندازی جدید: Autowit SuperCap 2 Jump Starter
نوشته شده در جمعه 17 مرداد 1399
بازدید : 29
نویسنده : jessica

GadgetPlus اکنون محصول جدید خود را عرضه کرده است: Autowit SuperCap 2 Jump Starter. مطمئناً یکی از بهترین آغازگرهای پرش در حال حاضر است ، هر زمان که گیر بیفتید به نجات شما می آید. با داشتن ابرخودروهای داخلی ، بدون باتری ایمن است ، دارای بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز است.

1. نیازی به پیش پرداخت در خانه نیست

چند بار استارت پرش تخلیه شده را هنگام نیاز پیدا می کنید؟ بر خلاف مبتدیان پرش لیتیوم یونی که به طور منظم نیاز به پیش شارژ در خانه دارند ، SuperCap 2 یک پرش کننده ابررسانا است که فقط برای شروع کار شما نیاز به یک شارژ سریع از باتری ضعیف شما دارد. این کار بسیار راحت است زیرا نیازی به یادآوری نیست که استارت پرش را از قبل شارژ کنید.

2. اتومبیل خود را در 3 مین پرش کنید

ابررسانا مقدار کمی از قدرت باقیمانده در باتری اتومبیل را ترسیم و تقویت می کند و نیروی لازم برای شروع موتور را در کمتر از 3 دقیقه ایجاد می کند. فن آوری ابررسانای آن قدرت را از نظر جسمی فعال می کند تا کاربران را از خطر جرقه یا انفجار در امان نگه دارد.

3. طول عمر طولانی 20 سال

به طور کلی ، یک پرش باتری لیتیوم یون پرش طول عمر 2 تا 4 سال دارد. با این حال ، SuperCap 2 حداکثر 20 سال عمر مفید دارد. با تشکر از ابرخودروهای داخلی ، SuperCap 2 می تواند بیش از 100000 بار استفاده مکرر در طول عمر خود را تحمل کند.

4- در هوای شدید کار می کند

استارت های پرش مبتنی بر باتری همیشه در هوای سرد کار نمی کنند. SuperCap 2 می تواند در هوای بسیار سرد (-40 ℃ -40 ℉ 40) در طوفان های برفی یا کولاک کار کند و در برابر درجه حرارت بالا (℃ 158 70 70) مقاومت کند ، به عنوان مثال. محیط بی هوای خشک بیابانی. این ایده آل برای رزمندگان جاده است که در شرایط شدید آب و هوایی به دنبال ماجراجویی هستند.

5- استفاده چندگانه

علاوه بر اتومبیل ها ، از SuperCap 2 می توان برای موتورسیکلت ها ، تراکتورها و قایق های موتوری مجهز به باتری 12 ولت استفاده کرد. و این می تواند تا 7.0 لیتر برای اتومبیل های بنزینی و 4.0 لیتر برای خودروهای دیزلی کار کند.


این Portable jump starter عملکردهای عملی را در اختیارتان قرار می دهد ، بنابراین نیازهای شما را برآورده می کند.

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: